Derivater Options Trading Live


Live Ventures Incorporated (LIVE) Alternativkjede Realtid Etter Timer Pre-Market Nyheter Flash Quote Sammendrag Sitat Interactive Charts Standard Innstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Derivater Trader: Trading kan ta over livet ditt, men bare hvis du lar det onsdag 22 mai 2013 17.00 BST Han beskriver seg som en tredjelandskrigsmigrant i hans tidlige 20-årene fra nær ekvator. Han jobbet som en derivathandler i et lite europeisk land, og handler nå for en stor institusjon i London etter å ha fullført en kvantitativ grad i det kontinentale Europa. Det er morsomt. Jeg er den nåværende offentlige bogeyman. Jeg er ikke bare en migrant, men jeg er en banker (forsettlig bruk av inverterte kommaer). Ironisk nok kan jeg kjøpe økonomisk trygghet ved å jobbe med å forstå usikkerhet og usikkerhet. Det er en handel jeg er forberedt på å lage. For femten år siden var denne jobben helt annerledes. Tidligere utøvere ville stå opp i ti timer i gruven, estimere alternativpriser ved å koble tall til en grunnleggende kalkulator (stor fettfingerfeilrisiko), rope og vifte håndsignaler. I disse dager sitter du foran mange dataskjermer, klikker og oppdaterer kode. Lunsj ville noen ganger være min venstrehånds drikkesuppe og min høyre hånd på musen. Trading alternativer er ideell for noen som liker å være foran en skjerm. Da jeg jobbet som en derivathandler i et lite europeisk land, gikk rutinen slik: Id kommer inn på kontoret like før klokka 8 og slår på mine syv skjermbilder. Det er mange programmer å logge på. Jeg sorterer hver datafeed for å oppdatere meg fortrinnsvis på nyheter i de underliggende navnene jeg handler og på makroutviklingen. Jeg sikrer at mine tilkoblinger til alle relevante utvekslinger fungerer. Jeg beregner sikringsgrenser og legger dem inn i bestillingsboken. Jeg sørger for at alt dette er gjort før klokken 8.45, da markedet åpner klokka 9.00. Ved 9.01am kan det være noen saftige handler du vil være raske. Jeg ville gå rundt klokka 18:30. Helger var gratis. Det spiller ingen rolle hvor mye av et matematisk geni du er når du først kommer i utfordringen, og lærer hvordan alle systemene fungerer. Det er mer om systemer nå enn noensinne. Jeg kunne handle alternativer uten å vite de nøyaktige bevisene på deres prising. Modellen gjør det for deg. Det er som trading biler. Du trenger ikke å vite hver eneste detalj av hvordan, si, stempelet fungerer. Hva firmaet ønsker er noen rask, assertiv, matematisk kompetent, forberedt på å optimalisere rewardrisk-forhold. Noen derivathandlere tar nesten tre timer hver dag for å regne ut verdien av deres posisjoner og deres PampL jeg så den i inflasjonsinstrumenter, men jeg vet ikke nøyaktig hvordan de alle jobber. Det kan være opsjoner på alternativer, sti-avhengige alternativer, korrelasjonsprodukter og mye mer. Du spør hvordan en risikostyring ville overvåke et dusin handelsmenn som det, hver i sitt eget felt. Vel, som opsjonshandler er du din egen risikostyring spesielt på et mindre firma. Jeg var ikke på et selskap med en stor detaljhandel divisjon knyttet til den. Hvis vi skruer opp tar vi hit (som vi burde), som gjør de (velstående) investorer i firmaet. Ingen bailouts for oss. Generelt, jo mer kompleks og ugjennomsiktig produktet, jo mer en handelsmann trenger å fungere som risikostyring. Han kan være en av de få som fullt ut forstår risikoen, selv om jeg tror at større institusjoner har bulket opp med skarpe risikostyrere for sent, som ikke bare holder tunger. Du ser ikke folk som gjør dette arbeidet hele livet. Trading kan ta over livet ditt, men bare hvis du lar det. Det kan være overraskende slitsomt å stirre på en skjerm med intensjon om timer, og klikke hvert par sekunder. Men å være en fisker i Comorene, en paramediker i Eritrea eller en tømmerhugg i Zaire må være mye mer anstrengende, sikkert Noen mennesker i økonomien kan overdrive mye. Jeg vil understreke det for leserne. Det er ikke så stressende jeg hadde mine kvelder gratis. Jeg kunne slappe av. Jeg kunne spille sport. Jo jeg jobber hardt, men det gjør også mange milliarder mennesker og for langt mindre. Jeg kunne i utgangspunktet styre husarbeidet mitt også, så det kunne ikke vært det drenerende. Viktigst for meg som migrerende arbeidstaker var at jeg kunne spare over 50 av min nettolønn. Dette er virkelig heldig fra et kontinent hvor 25 personer i min aldersgruppe er arbeidsledige og enda flere har ingen besparelser. Jeg er veldig heldig. Ting ser veldig annerledes ut i London, hvor økonomi er mer av en livsstil og en mentalitet. I Nord-Europa (muligens utenom Frankfurt) har arbeid i økonomi ikke satt deg fra samfunnet. I London, hvis du ikke blir med med vennene dine etter en drink etter jobb, kan det ses som et signal om uinteressering. Theres en stor kultur av utgifter og sprut ut. Og jobbsikkerhet er sannsynligvis verre. Hvor jeg jobbet i Nord-Europa, skjuler folk sin rikdom. Ostentatisk oppførsel er sosialt uakseptabelt. Det er ingen diskriminering mot bakkontoret. Seniorer gjør ikke juniorer får matbestillinger. Ikke behov for pinstripes. Det var helt naturlig for sekretæren å bli med oss ​​for en drink. Og det var ikke som London hvor du noen ganger ikke kan ta full årlig permisjon uten å bekymre deg for hvilket signal som kan sende ut. Fra et livsstilsperspektiv tror jeg at du må være fleksibel. Som innvandrere er vi ideelt plassert for å gjøre det. Store institusjoner er fortsatt forberedt på å tilby oss arbeidspassordsponsorering. Hvis jeg var for lenge i Nord-Europa, kan jeg være pigeonholed. Du kan leve et komfortabelt liv. Men på et tidspunkt i din karriere har du en tendens til å gravitate til en av navene (London, New York, Hong Kong, Singapore). Jeg kan ikke planlegge karrieren mer enn to år framover. Bransjen kan forandre seg raskt, for eksempel, anta at du handlet i Sverige før skatteavgiften kom inn. Etter at den ble utvidet i 1989 til å dekke et bredere spekter av instrumenter, gikk 98 av volumene i obligasjonsderivater i Stockholm andre steder. Tenk deg at du hadde handlet med slike produkter, men hadde gift deg med en lokal kvinne som insisterte på å holde seg. Hva gjør du Vil du få en annen lignende jobb i et nisjemarked hvis du ikke er villig til å migrere Vil du selv være det første valget som skal ansettes når volumene kommer tilbake? Sett deg nå inn for at du er en migrant, sannsynligvis en enslig mann, ingen kone, ingen barn, ingen hus, bare besparelser. Det er lettere for oss, det er ikke det. Hvis du er midt på nivå og du blir avslappet, kan det være veldig vanskelig å komme inn igjen. Noen finansiere i London overbelaste seg selv og spare nesten ingenting, til tross for deres høye lønn. Jeg forstår ikke hvordan de ikke kan bruke de samme reglene for risikostyring til deres personlige liv som de gjør i deres profesjonelle liv. Hvordan kunne de være så overbeviste at jeg ikke tror at staten går inn for å hjelpe så mye i den angelsaksiske verden sammenlignet med det kontinentale Europa (jeg snakker om å gå inn for å hjelpe enkeltpersoner her i stedet for banker) Mange innvandrere er fra nasjoner der der er ingen velferdsstat, så vi planlegger for redundans. Vi pris det inn. Lar deg grave litt dypere inn i jobben min. Det er svært lite informasjon asymmetri lenger. Alle har samme Bloomberg-terminal, samme markedsmating og (nesten) samme variant av Black-Scholes-modellen for prisalternativer. Å gjøre små marginer på hver handel er kritisk. Algos eller høyfrekvente datamaskiner vil alltid handle raskere enn en menneskelig boks. De fleste av systemene dine utfører hurtig, hodebunnsforretninger for deg. Din menneskelige innsats er hvordan du programmerer den for å sikre eksponeringen, og på hvilket nivå du velger å ta på en blokkhandel. Hvis du er markedsfører, er du forpliktet til å kontinuerlig lage live sitater i et forhåndsdefinert utvalg av alternativer, over en rekke streik og utløp. Til gjengjeld for å gi denne likviditeten kan vi motta en rabatt fra utvekslingen. Handelsalternativer er en reduksjonsaktivitet: du kondenserer den underliggende instrumentprisen, streiken (treningsnivå), kontraktsvarighet, rådende markedsrenter, aksjelåner, utbytteforventninger og volatilitet i to tall din budpris (hvor du er villig til å kjøpe på) og tilbudsprisen din (hvor du er klar til å selge på). De tre første inngangene jeg nevnte er alle kjent, det er bare den volatiliteten du er usikker på. Det var i hovedsak hva handelsvolatilitet, derav våre navnefulle handelsmenn. Du ønsker å få så stor spredning som mulig på hver handel, men hvis du citerer for bredt, vil prisene ikke være konkurransedyktige, og ingen vil handle med deg. Du må finne en balanse mellom å få kjøring og minimere din negative utvalgssannsynlighet (det vil si din sjanse til å bli plukket ut når markedet beveger seg ensrettet). Det er mange parametere du må overvåke, og dermed mange måter du kan lage (og tape) penger på. For det første ser jeg på opsjonsgreller (førstegangsderivater som delta, vega, theta og rho og deretter andreords-derivater som gamma, vanna og sjarm). Når du handler vol (den årlige standardavviket av avkastningen til det underliggende instrumentet), antar du hvor mye et instrument skal bevege seg. Du vil optimalisere dine ulike forhold (gammatheta) ved ulike streik for å sikre at du har kjøpt og solgt mulighet på gode nivåer. For det andre vil jeg foreta relative verdihandler mellom komponenter i samme indeks eller i samme næringsliv: for eksempel hvordan er volatilitet priset på 25 delta put-alternativet i dette franske oljeselskapet mot 25 ulemper i det spanske oljeselskapet rettferdig Hvor har spredningen vært historisk Hvor forskjellig er sprekkene i volatiliteten smile Hvor fort har jeg lagt merke til dette Kan jeg handle Har jeg vært rask nok til å identifisere en anomali og monetisere den Hvis og når jeg gjør det, er det tilbake til dynamisk sikring, svare på meglerforespørsler fra våre selgere, koding og reprisering i tråd med nye markedsutviklinger. Avhengig av hvor raskt systemene dine er, kan du også implementere volatilitetsarbitrasjonsstrategier. Det er som å spille Gran Turismo, men utstyrets endringer på kontrollene er manuelle. Ikke automatisk. Vaniljeopsjoner er kontrakter som gir deg rett (men ikke forpliktelse) til å kjøpe (ringe) eller selge (sette) en underliggende aksje, indeks fremtid, råvare fremtid eller obligasjon fremtid på et bestemt nivå og i et bestemt (rekke) øyeblikk ). Når varigheten av en opsjonskontrakt løper ut, utløper den. Når det bestemte utløpsmomentet kommer, er det utrolig spennende. En kveld hver måned Id er som: Ikke bry meg fordi jeg bare ignorerer deg. Tenk deg å måtte analysere mellom syv og ti navn mellom 17:30 og 17:35 og sørg for at du sikrer deltakseksponeringen på hver enkelt. De fem minuttene er auksjonen, hvor markedsdeltakere bestemmer sluttkursen. Det påvirker om et alternativ er i pengene eller ut av pengene, dvs. om det vil bli utøvet eller ikke. Sannsynligvis den mest turbulente tiden var over sommeren 2011 da det ble antatt at Hellas kunne være standard. I tre dager har jeg bare reservert en av mine skjermer for å vise fjernsynsfilm av greske parlamentsstemmer som var markedsbarometeret på den tiden. Du så bare kjøpere på skjermen folk var for redd for å selge. Men jeg er pålagt å sitere priser. Jeg må reagere fort nok til å holde en tilbudspris på et trygt nok nivå. Til tider som det handler ikke mer om aksjer lenger, som beveger markeder er makro nyheter. Alt som trengs, er at Ben Bernanke (US Federal Reserve) eller Mario Draghi (ECBs president) er litt tøvende. Noen ganger er det en dyp følelse av maktløshet. Anta at jeg har en kort gamma stilling (dvs. Ive solgt volatilitet) i et flyselskap. Det selskapet utsteder en fortjeneste advarsel kl 08:58 og opsjonsmarkedet åpner kun kl 09.01. Jeg vet at en fortjeneste advarsel betyr at prisen vil dykke (generelt, jo mindre markedskapitalia, desto større faller), men det er ingenting jeg kan gjøre i de tre minuttene, men re-pris mine alternativer, min begrepsstruktur og sette inn noen respektable bud, så jeg kan kjøpe tilbake opsjonsprinsippet. Åh, og jeg må selge noen aksjer fort for å minimere størrelsen på den lange deltaposisjonen jeg får fra å være kort på alternativer. For å kommentere dette intervjuet, vennligst besøk den medfølgende blogpostDerivatives Market Motilal Oswal Securities Ltd. (MOSL) Medlem av NSE, BSE MSEI - CIN nr. U65990MH1994PLC079418 Registrert kontoradresse: Motilal Oswal Tower, Rahimtullah Sayani Road, Overfor Parel ST Depot, Prabhadevi, Mumbai-400025 Tlf. 022-3980 4263 motilaloswal. Korrespondanseadresse: Palm Spring Center, 2. etasje, Palm Court Complex, New Link Road, Malad (vest), Mumbai-400 064. Tlf .: 022 3080 1000. Registrering nr. NSE (Kontanter): INB231041238 NSE (FO): INF231041238 NSE (CD): INE231041238 BSE (Kontanter): INB011041257 BSE (FO): INF011041257 BSE (CD) MSEI (Kontanter): INB261041231 MSEI (FO): INF261041231 MSEI (CD): INE261041231 CDSL: IN-DP-16-2015 NSDL : IN-DP-NSDL-152-2000 Research Analyst: INH000000412. AMFI: ARN 17397. Motilal Oswal Asset Management Company Ltd. (MOAMC). PMS (Registreringsnummer INP000000670) PMS Mutual Funds tilbys gjennom MOAMC som er et konsernselskap av MOSL. Motilal Oswal Wealth Management Ltd (MOWML). PMS (Registreringsnummer INP000004409) tilbys gjennom MOWML som er et gruppeselskap av MOSL. Motilal Oswal Securities Ltd er en distributør av Mutual Fund, PMS IPOs. Varetjenester tilbys gjennom Motilal Oswal Commodities Broker Pvt. Ltd medlem av MCX, NCDEX - CIN U65990MH1991PTC060928, Registreringsnummer: MCX 29500, NCDEX - NCDEX-CO-04-00114, NCDEX SPOT. 10014. FMC Unik medlemskapskode. MCX. MCXTCMCORP0725, NCDEX: NCDEXTCMCORP0033 som er gruppeselskap av MOSL. Investeringer i verdipapirmarkedet er utsatt for markedsrisiko, lese alle relaterte dokumenter nøye før investeringen. Kunde som har noen queryfeedback avklaring kan skrive til querymotilaloswal. Ved klager til Securities Broking skriv til grievancesmotilaloswal. for DP til dpgrievancesmotilaloswal. for Commodity Broking til commoditygrievancesmotilaloswal Koble til oss Site best sett i IE 9.0, Mozila Firefox 4.0 og Google Chrome med 1024 x 768 piksler oppløsning Markedsdata levert av C-MOTS Internet Technologies Pvt Ltd. ISO 90012008 sertifisert

Comments

Popular posts from this blog

Bbsqueeze Trading System

Binære Alternativer Meglere Hjelp Paypal

Forex Puls